.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
ماجرای خانمی که در دفتر وزیر ۱۲ میلیون حقوق می‌گیرد
امروز در صحن علی مجلس قاضی پور نماینده مردم ارومیه پشت بلندگو حاضر شد و با زیرسئوال بردن عملکرد حجتی از وی در خصوص علت حقوق ۱۲ میلیونی یک خانم دانشجو در دفتر وی پرسید، البته جواب حجتی نیز به این سئوال قبال تامل است.

پارسينه : نادر قاضی پور نماینده مردم ارومیه در جریان سئوال از وزیر جهاد کشاورزی در رابطه با قیمت شکر گفت: آقاي وزير بگوييد شما شكر از كجا خريديد؟ شكر در محل شما چه قيمتي است؟ مثل بعضي ها شكر در محل شما ارزان است؟ آقاي وزير به ما بگوييد كدام آقازاده‌ها، كدام زالو صفت‌ها شكر داشتند و اما به مردم گران فروختند؟

شما پول بازنشستگان را نمي‌دهيد اما همكاران و اقوام خودتان را استخدام مي‌كنيد؟ خانم دانشجوي جواني به نام «سين-قاف» در دفتر شما حقوق ۱۲ ميليوني مي‌گيرند.

پس از صحبت هاي قاضي پور نوبت به وزير جهاد كشاورزي براي پاسخگويي رسيد. حجتی در بخشي از صحبت‌هايش در رابطه با دريافت حقوق نامتعارف از سوي يكي از نيروهايش گفت: من نميدانم خانمي كه در دفتر ما مي‌گوييد، كيست؟ من والا چنين موردي سراغ ندارم؟ وزارتخانه ما چنين چيزي در مورد حقوق هاي نجومي نداشت و من تكذيب ميكنم.


ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();
نظرات خوانندگان :

نا شناس 14 مهر 1395
مملکت بخور بخوری داریم یه عده جونشون را فدای دین و کشورشون می کنند که به این عده با غیرتان جامعه و عزیزان کشور گفته می شوند و یه عده از بیت المال در حال تناول هستند که به این عده بی غیرتان جامعه گفته می شود و مورد تنفر ملت هم هستند.
صدیق 14 مهر 1395
وزیری که کارمند دفترش را نمیشناسد چگونه میتواند امور کشاورزی یک کشور را اداره کند..مردم چه خوش شانس هستند که دچار قحطی نمیشن

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.108 seconds.